LOWTEC suspension

Όλα τα κιτ ανάρτησης LOWTEC περιλαμβάνουν έγκριση TUV.

Εντός των προδιαγραφόμενων φορτίων αξόνων, η μείωση του οχήματος μπορεί να επιτευχθεί με τη μέγιστη δυνατή λεπτομέρεια χρησιμοποιώντας τις λεπτομέρειες στο «Μοντέλο» (οι οποίες σχετίζονται με το απόβαρο του οχήματος). Όταν επικαλύπτονται τα μοντέλα του οχήματος (ανάλογα με τον εξοπλισμό), το επιτρεπόμενο φορτίο του άξονα είναι καθοριστικό.

Για βαριά μοντέλα (με αυτόματη μετάδοση, κ.λπ.), αν είναι απαραίτητο, επιλέξτε το επόμενο υψηλότερο φορτίο ανά άξονα. Εάν ο τύπος οχήματος δεν περιλαμβάνεται στη λίστα, εφαρμόστε γενικά τα φορτία του εμπρόσθιου άξονα (εάν χρειάζεται, συμβουλευτείτε μας).  Αποφασιστικής σημασίας για την ταξινόμηση οχήματος σύμφωνα με το TUV είναι τα επιτρεπόμενα φορτία ανά άξονα στην έγκριση TÜV.

Προδιαγραφές

Η προδιαγραφή πτώσης σε mm είναι στο περίπου. Τα μέτρα που μπορούν να μεταβληθούν προς τα πάνω ή προς τα κάτω ανάλογα με την ηλικία και τον εξοπλισμό του οχήματος (κινητήρας, κιβώτιο ταχυτήτων). Τα μέτρα αυτά αφορούν νέα οχήματα με αρχική μορφή στάνταρντ. Τα οχήματα με αρχική αθλητική ανάρτηση μειώνονται λιγότερο.

Από τα 50 χιλιοστά και κάτω ή για τα οχήματα με μικρή εναπομένουσα διαδρομή ελατηρίου συνιστώνται γενικά αμορτισέρ (LOWTEC SPORT / COMP) (αποφυγή της επικάλυψης του αποσβεστήρα, καλύτερη ρύθμιση κλπ.). Εάν είναι απαραίτητο, οι στάσεις πρόσκρουσης πρέπει να διαμορφωθούν ή να συμπληρωθούν με τις στάμπες προσαρμογής από καουτσούκ για την εξασφάλιση της λειτουργίας των αμορτισέρ και της αντίστοιχης κίνησης κατεβάσματος / ελατηρίου. Εν μέρει μπορεί επίσης να απαιτούνται περαιτέρω διαδικασίες τοποθέτησης.

Λάβε την δική σου λύση κάνοντας κλικ εδώ!