Παpόλη την απλότητά του, ο συνδυασμός του άκαμπτου άξονα με σούστες έχει καταργηθεί στα επιβατηγά αυτοκίνητα.
Αυτή η σχεδίαση παρουσίαζε αρκετά μειονεκτήματα (αναπήδηση των τροχών, ακανόνιστη οδήγηση και επιβάρυνση του οχήματος με μεγάλο επιπλέον βάρος), τα οποία δεν βοηθούσαν στο καλό κράτημα στο δρόμο. Από τα μέσα της δεκαετίας του 1930, άρχισαν να τοποθετούνται ανεξάρτητες αναρτήσεις, πρώτα στο σύστημα των μπροστινών τροχών και 30 χρόνια αργότερα στους πίσω. Το σύστημα, ανεξάρτητες ανάρτησης αποδείχθηκε ότι περιορίσει τις αναπηδήσεις των τροχών, ενώ συμβάλλει στην καλύτερη οδήγηση και ελευθερώνει το όχημα από το πρόσθετο βάρος του. Το σημαντικότερο πλεονέκτημα του συστήματος ανεξάρτητης ανά με συνδεόμενους βραχίονες, επιτυγχάνει καλύτερη γεωμετρία του μπροστινού συστήματος, ενώ ταυτόχρονα επιτρέπει την τοποθέτηση πιο ευέλικτων ελατηρίων. Τα τελευταία περιορίζονται λοιπόν στον κύριο ρόλο τους που είναι η σύνδεση του σασί τους τροχούς.
Διαβάστε ακόμη:
- Ανάρτηση
- Συστήματα πίσω ανάρτησης
- Αναρτήσεις MacPherson
- Τεχνολογία των υδραυλικών αμορτισέρ
- Αμορτισέρ αερίου
- Η νέα γενιά αμορτισέρ αερίου: Sensa-Trac
- Αμορτισέρ εξισορρόπησης φορτίου
- Αμορτισέρ: ο αθέατος παράγοντας
- Πως καταλαβαίνουμε στην οδήγηση τα ελαττωματικά αμορτισέρ
- Βλάβες που οφείλονται σε φθορές των αμορτισέρ
- Οδηγίες για την αντικατάσταση των αμορτισέρ 1
- Οδηγίες για την αντικατάσταση των αμορτισέρ 2
- Αφαίρεση και τοποθέτηση ενός συμβατικού αμορτισέρ
- Αφαίρεση και τοποθέτηση γονάτου και φυσιγγίου στο σύστημα ανάρτησης